zaterdag 1 juli 2017

My June


Juni is nu alweer voorbij! De tijd is echt voorbij gevlogen, maar dat kan ook wel kloppen als je het zo ongelooflijk druk hebt. Het waren spannende weken voor school en er was zoveel waarmee ik mij bezig wilde houden!




Toetsweek
Dit jaar ging het nou niet echt lekker op school dus deze toetsweek was voor mij erg belangrijk,hij kon namelijk bepalen of ik over ging of niet. En dat is iets wat nogal veel stress oproept. Daarom heb ik helaas niet zoveel andere dingen in die week kunnen doen en dat vind ik eigenlijk best wel jammer.

Helpless
Dit nummer van John Mayer is echt geweldig en ik denk dat ik er wel een stuk of 5 keer per dag naar luister! Zo'n gaaf nummer en ik moet er gewoon zoveel mogelijk naar luisteren. Ik denk dat het zeker een aanrader is.

Handlettering
Al een lange tijd wilde ik van die prachtige letters kunnen maken en die dan echt overal gebruiken, maar helaas was ik niet zo'n talent die dat zo even uit haar mouw schudde, dus toen ik dit geweldige handlettering boek zag moest ik hem wel kopen. Ik houd het nu nog even kort, want ik ben van plan om de komende weken hart te gaan oefenen en er dan een leuke blogpost over te schrijven!



Sunsets
Het is zomer en dat betekent voor mij genieten van de prachtige zonsondergangen! Dit betekent eigenlijk gewoon dat ik nu elke dag uit het raam hang om foto's te maken van de lucht! Het is echt een van mijn favoriete natuurverschijnselen, vooral omdat het er altijd anders uitziet. Geen enkele zonsondergang is het zelfde, ze zijn allemaal zo uniek. Daarom hier een aantal kiekjes uit mijn collectie!








Agenda
Ik ben er echt alweer heel vroeg mee, maar ik ben samen met mijn zusje gaan agenda winkelen en we hebben allebei een leuke nieuwe agenda gekocht voor het nieuwe schooljaar! En heel toevallig is het van het zelfde merk als mijn handlettering boek! Ik kwam er toevallig achter, omdat mijn zusje het zei en anders had ik het waarschijnlijk nooit door gehad!


Super leuke plannen uitgevoerd
Samen met vriendinnen heb ik na de toetsweek echt super leuke dingen gedaan. Met mijn beste vriendin Jip ben ik een coole Street Art route door Rotterdam gaan lopen en met Eva heb ik The Tea Lab in Rotterdam bezocht! Hierover volgen nog twee blogposts maar ik dacht laat ik het alvast vertellen!

Bees & Lavender
We hebben sinds  deze maand lavendel op het balkon staan en het ruikt echt zo heerlijk! Het trekt ook heel veel mooie bijen aan, dus ik zit nu regelmatig met mijn camera op het balkon op zoek naar bijen die lang genoeg stil willen blijven zitten. Ze zijn zo ongelooflijk snel!




Hopelijk hebben jullie ook leuke dingen gedaan deze maand!

Zoals jullie misschien gezien hebben kunnen jullie mij nu via de link in de sidebar van mijn blog gaan volgen op Instagram! Dus ik zou zeggen neem een kijkje!

4 opmerkingen:

  1. Ik ben verliefd op je foto's van de lavendel en zonsondergang! Ze zijn echt prachtig! En the Tea Lab was zo leuk! We moeten snel weer nieuwe plekjes opzoeken om naartoe te gaan!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Moeten we echt snel doen! xxx

      Verwijderen
  2. Wouw wat een mooie foto's zitten hier tussen.. love it! Leuk hoe je dit geschreven hebt:D

    BeantwoordenVerwijderen