donderdag 20 juli 2017

Summer In Holland Part 1


Na lang wachten is het eindelijk zover... Zomervakantie! Dit jaar besloten we om in Nederland op vakantie te gaan. Lekker wandelen op de Veluwe, maar om precies te zijn gingen we naar Putten. Twee weken lang natuur opsnuiven en fotograferen. Heerlijk!

Op maandag vertrokken we 's middags, nadat we nog een aantal dingetjes geregeld hadden. In nog geen uur waren we er en na de boodschappen ben ik lekker onderuit gaan zitten en heb ik genoten van een boek. De dag erna begon voor mij de vakantie pas echt.

Day 1
Nadat we rustig op waren gestart, gingen we op weg naar de eerste wandeling van de vakantie. Het duurde even voordat we het gevonden hadden, maar na even zoeken hadden we dan eindelijk de parkeerplaats gevonden. Het was nogal regenachtig die dag, dus een paraplu was niet overbodig. Ondanks de regen was het heerlijk om te wandelen en dankzij de regen kon ik nog een aantal mooie plaatjes schieten.







Tijdens deze prachtige wandeling kwamen we nog een aantal zwijnen tegen, een hert in een zijweg en een reetje in de bossen, maar het bijzonderste kwamen we aan het eind van de wandeling tegen. Namelijk een groep van wel 11 mannetjes herten. Helaas zijn de foto's niet zo heel goed gelukt, maar de mooiste heb ik toch nog even bewerkt en zie je hier onder!

Als je goed kijkt zie je in het midden van de foto een klein kopje met oren, dat is het hert!


Day 2
De tweede dag was het helaas erg slecht weer en besloten we thuis te blijven en mijn opa en oma uit te nodigen, omdat die toch in de buurt waren! Dus we hebben gezellig binnen gezeten de hele dag. Niet veel bijzonders waar ik dus over kan vertellen..

Day 3
Was een dag die we van te voren al ingepland hadden. Een dagje naar het Dolfinarium, een plek waar ik al een paar jaar niet meer geweest was. En wat was het een leuke dag. Al had ik wel moeite met goede foto's maken omdat alle zo snel bewoog! Maar het was een gezellige dag met prachtig weer.


Dit was deel 1 van mijn zomervakantie! Er volgt snel weer een nieuwe post over deze leuke tijd!
Waar zijn jullie naar toe geweest? En hoe was het?

Xxx Kirsten

P.S. Ik heb mijn bucketlist bij gewerkt! er zijn twee puntjes toegevoegd! Bekijk ze hier

6 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! Zo fijn om in de natuur te zijn :) Ik ben nergens naartoe geweest, heb pas vakantie in oktober haha! Ben nu veel aan het werk ;) Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Veel plezier wanneer je in oktober op vakantie gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe foto's! Wel jammer van die regen, maar hey, het leverde ook wel weer toffe plaatjes op zo te zien :) Nog een hele fijne zomervakantie verder! (ahh, wat is vakantie toch heerlijk!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke foto's!! Fijn om te lezen hoe je vakantie was :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen