dinsdag 4 juli 2017

Tea at The Tea Lab


Snel na de vorige keer dat Eva en ik hadden afgesproken, hadden we besloten dat we snel weer moesten afspreken voor een leuke blogpost, en al snel kwamen we met het idee om een leuke hotspot in Rotterdam te bezoeken. En wat is nou leuker dan thee drinken met je blog maatje. Ja, zo noem ik je vanaf nu, Eef! Thee en taart bij The Tea Lab, dat werd dus onze bestemming!

The Tea Lab is een leuk, klein plekje, wat eigenlijk best wel centraal ligt. Beide dachten we dat het wat verder weg zou liggen, maar het lag eigenlijk naast de standaard plaatsen waar we normaal in de stad komen.



Ze hebben er echt ongelooflijk veel soorten thee en het was eigenlijk gewoon onmogelijk om te kiezen. Daarnaast, hadden ze ook koffie en iced tea! En om eerlijk te zijn had ik dat ook wel willen proberen. Maar het was zo moeilijk om een keuze te maken! Uiteindelijk koos ik voor de verse munt thee met honing, omdat ik dat gewoon zo lekker vind. Daarbij namen we beide een stuk taart. Eva nam de Carrot cake en ik nam de heerlijke Red Velvet cake. Die we later door de helft deden en met elkaar deelde, omdat we ze eigenlijk allebei wel wilde proberen. Al snel besloten we dat we ook nog een keer terug moesten voor een lunch hier aangezien de broodjes er bij de mensen naast ons echt ongelooflijk lekker uit zagen!





Onder het genot van de heerlijke taart en thee vierde we dat we beide over waren en het eind van het schooljaar eindelijk hier is. We keken af en toe lekker naar buiten naar de Laurenskerk en ik genoot van het gezellige plaatsje waar we zaten. Alles zag er zo leuk uit!



Een ding weet ik zeker, Eva en ik zullen nog vele malen hier langskomen en genieten van de thee en een nieuwe afspraak voor een leuke blogpost, zal er vast ook weer zijn! Ik kijk er nu alweer naar uit om naar een plek zoals deze te gaan! Een plek die je voor altijd zal onthouden door de herinneringen die er zijn ontstaan. Mooie herinneringen!

1 opmerking:

  1. We gaan zeker nog een keer terug! Het was super gezellig (blogmaatje, hihi) <3
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen