maandag 20 februari 2017

Busy Days


 Het is alweer een hele tijd geleden sinds ik hier iets van mij heb laten horen. Het heeft dan ook een reden die veel van jullie kennen. Een woord van zes letters. Oftewel School! Ik heb het ongelooflijk druk en doe mijn best om even wat tijd voor mezelf te creëren. Ik had als plan om in de komende vakantie veel te gaan fotograferen. Maar helaas heb ik na de vakantie toetsweek en moet ik volgende week dus hard blokken.

Dit weekend heb ik dus even tijd gemaakt en tussen de regen door heb ik een aantal foto's gemaakt. Zelf ben ik niet helemaal blij met de resultaten, maar het is iets en ik had dan ook niet zoveel tijd. Ik kan nu al niet meer wachten tot ik even een momentje van rust heb, maar ik ben bang dat zo'n moment voorlopig nog niet komt.






 Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen