zaterdag 29 april 2017

Wandering Around With A Friend


Het is gebeurd! Na ik denk wel honderd keer zeggen dat we een keer moesten afspreken hebben we eindelijk deze meivakantie afgesproken om samen te gaan fotograferen! De camera's waren er klaar voor, het weer leek wel redelijk te worden en we hadden er super veel zin in.


Ik heb het natuurlijk over mijn afspraak met de geweldige Eva! We hadden in een paar dagen tijd opeens een afspraak staan en ik denk dat ik over deze hele dag wel honderd keer heb gezegd dat ik het zo super gaaf vind dat we dit gingen doen. We gingen dus een rondje lopen door het park en langs het water bij mij in de buurt. En daar ontstonden dus ongelooflijk veel plaatjes. Normaal post ik hier niet zoveel foto's van mijzelf, omdat ik nou eenmaal niet zoveel foto's van mijzelf heb. (Niemand maakt ze van me...) Maar dit keer heb ik dus heel veel foto's van mij, gemaakt door Eva.

We zijn eerst de stijgers op gelopen, want dit is echt een van mijn favoriete plekjes om foto's te maken. Alleen is het er altijd erg druk en kan je er dus niet lang stil staan om dit soort foto's te maken. Nu hadden we geluk en was het rustig. Helaas waren we hier even het slachtoffer van het weer. Het begon even te regenen en we moesten maar hopen dat het snel weer zou stoppen en gelukkig stopte het alweer naar een paar minuutjes.







Hierna liepen we een stukje door en dankzij Eva verlieten we het vertrouwde pad en gingen we lopen op een plek waar ik normaal niet loop. Hierdoor kregen we echt leuke plaatjes en ik werd hier pas echt blij! Ik kan nu al niet meer wachten tot de volgende keer dat we afspreken om te gaan fotograferen.


Eva zag dit mooie beestje voorbij vliegen en telkens als
 ik een foto maakte ging hij net weer weg




Toen  we deze bloemetjes zagen gingen we allebei als een gek foto's maken. We moeten echt blij zijn dat er niemand langs liep want het had er waarschijnlijk best raar uitgezien, twee tieners die samen foto's maken van bloemetjes en de bloemetjes voor elkaar stil houden.



I like the smell of earth, the touch of waves,
the taste of berries, the sight of trees,
the sound of laughter, and the feeling of being fully alive.





Hier deden we even onze jas uit om onze kleding te showen, maar het was zo koud. Dus dat doe ik alleen nog maar als het lekker warm is! Mijn haar wilde ik eigenlijk los, maar het waaide zo hard die dag dat het me niet zo handig leek. En toen ik Eva zag had zij wel los haar en had ik een beetje spijt dat ik het gewoon in een staart had gedaan.






Op dit bruggetje wilde ik altijd al foto's maken, maar dat gebeurde nooit. Tot nu! En nu kwam onze wandeling en afspraak bijna aan zijn einde. Maar pas op want ik zeg wel bijna! Eerst moest er nog warme chocolademelk gedronken worden!



Iehhhhh! het was zo gezellig en we moeten dus snel weer voor zoiets afspreken!

Eva heeft ook over deze afspraak gepost dus je kunt meer foto's van haar vinden op haar blog! Ze heeft echt super leuke blogs dus neem vooral daar een kijkje

xxx Kirsten

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen