maandag 1 mei 2017

1 mei


Dag van de arbeid, maar dat niet alleen, het is ook nog eens mijn verjaardag! 1 mei 2000 werd ik geboren en nu word ik op deze dag alweer 17 jaar oud. Ik begon de dag natuurlijk met cadeautjes maar het cadeau van mijn ouders heb ik vele maanden geleden al ontvangen. Vanavond ga ik namelijk met vriendinnen naar een concert van niemand minder dan.... Shawn Mendes! Na een heerlijk stuk taart gegeten te hebben zit ik nu hier achter mijn computer te typen over deze verjaardag.


En ik kan je wel zeggen dat ik me jarig voel, maar ik voel meniet opeens anders. 17 voelt het zelfde als 16! Ik moet natuurlijk wel even mijn leeftijd hier op mijn blog aanpassen, maar dat is eigenlijk een van de weinige dingen die er veranderd zijn. He voelde natuurlijk wel fijn om wakker te worden en allemaal felicitaties te zien op mijn telefoon en mijn Facebook loopt vol met berichtjes, maar dat gaat altijd zo, dus super anders voel ik me niet!

En omdat ik jullie niet een saaie post wil geven zonder foto's heb ik mijn foto's van de wandeling van gister bewaard en laat ik die hier zien. So enjoy!







Hopelijk vonden jullie de foto's leuk! Ik ga nu verder met de voorbereidingen voor vanavond!

Doeg!

1 opmerking:

  1. Super mooie fotootjes!! Heel veel plezier vanavond!!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen