vrijdag 2 juni 2017

Summer time


Zomer. Warmte. Blauwe lucht. Zon. Ja,ja het is er nu allemaal. Nu ik een lekker lang weekend heb kan ik mooi genieten van dat prachtige weer! Oh ja, en ondanks dat bedacht ik me dat het wel leuk zo zijn om binnen wat foto's van mijzelf moest gaan maken! Iets wat ik nog nooit gedaan had en mee moest gaan oefen


Door het mooie weer kan ik mijn truien weer diep in de kast weg leggen en de zomerkleding mag naar voren komen! Terwijl ik eigenlijk voornamelijk foto's van mijn gezicht heb gemaakt, wil ik toch even dit leuke vlinder shirt laten zien! Ik vind het echt een heerlijk shirt voor met dit warme weer.




Het eerste waar ik tegen aan liep was het feit dat ik geen statief heb, dan maar boeken stapelen in de boekenkast... niet ideaal, maar het werkt wel! Al snel kwam ik er achter dat de foto's die ik van mijzelf maakte niet zo werden als ik wilde en dat frustreerde mij nogal! Ik vind het eigenlijk gewoon fijn om foto's van andere te maken, zodat ik weet dat de foto's worden zoals ik wil. Volgende keer misschien iemand de foto's laten maken... 




Ik moet echt wat positiever worden en niet alleen de negatieve dingen zien, want deze foto's zijn best mooi geworden en ik moet gewoon wat meer oefenen! Het komt vast wel goed!! (Zoals je waarschijnlijk wel merkt heb ik deze alinea wat later geschreven en was ik alweer iets positiever)

Hebben jullie tips voor het maken van betere foto's van mijzelf? De tips zijn welkom!

4 opmerkingen:

  1. Ik denk dat oefenen inderdaad de aller beste tip is! En vooral plezier in blijven hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad blijven oefenen met foto's maken! Dan boek je langzamerhand ook vooruitgang en als je dat merkt maakt dat je ook weer positiever en vrolijker. :)

    BeantwoordenVerwijderen