maandag 19 juni 2017

Sunny days


 You must go on adventures to find out where you truly belong.

Dit is de quote die ik altijd in mijn hoofd heb, bij alles wat ik doe. Elk grote en kleine avontuur is een avontuur waarbij je weer iets over jezelf leert.


De laatste tijd ben ik echt druk bezig met nieuwe dingen doen en situaties op een andere manier aanpakken. Het is misschien tijd voor wat verandering. Ookal houd ik niet van veranderingen, soms is het wel belangrijk! Ik moet ontdekken wat goed werkt voor mij en wat niet. En sowieso komen er in de komende paar jaar wel wat veranderingen aan.

Ik heb ontdekt dat ik vrije tijd, werk en school goed moet plannen want ik kan school en werk wel plannen, maar vaak vergeet ik mijzelf! Ik wil tijdens de komende zomer uitvinden wie ik ben en wat ik wil met mijn leven. Uitvinden wat ik leuk vind om te doen en wat niet en eigenlijk wil ik dus zoveel mogelijk avonturen beleven. Deze zomer wordt een goed combinatie van school, werk en adventures! 





Wat ik wel van mijzelf weet is dat ik ongelooflijk veel geniet van het bewonderen van natuur tijdens een wandeling. De kleine details fotograferen en onverwachtse dingen ontdekken. Voor mij is dat een avontuur, maar dit voelt raar want veel mensen die ik ken hebben dit idee totaal niet en dat voelt soms best wel raar! Dus ik moet dat gewoon accepteren en mij hier verder in ontwikkelen! Ik wil de aankomende zomer gaan genieten van de natuur om mij heen en deze vast leggen in mooie plaatjes.






Als doel wil ik stelen dat ik de komende zomer veel ga ontdekken over mijzelf en misschien komt er dan wel aan het begin van het nieuwe schooljaar (iewh examens..) een post met de vorderingen!

Oja en ik heb sinds kort een Instagram account voor mijn blog. Maar uh weet iemand hier hoe je zo'n instagram icoontje kan toevoegen aan je blog, want zoiets kan ik dus totaal niet vinden...


2 opmerkingen:

  1. Ahh een supergoed doel! Je instagram is echt mooi! Als je googelt op "instagram widget" krijg je verschillende sites waarop staat hoe je iets van een instagram iccoontje aan je blog kan toevoegen. Zelf heb ik er eentje van snapwidget, waardoor je ook een paar fotootjes van je account in de sidebar van je blog hebt staan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wow! Thanks! Ik ga het dit weekend meteen proberen!

      Verwijderen